HomeLibraryInstitutional Repository Guides
    • English
    • español
  • English 
    • English
    • español
  • Login
View item 
  •   Universitaria Agustiniana Institutional Repository
  • Tesis de posgrados
  • Facultad de Ciencias Económicas y Administrativas
  • Especialización en Gerencia Estratégica de Marketing
  • View item
  •   Universitaria Agustiniana Institutional Repository
  • Tesis de posgrados
  • Facultad de Ciencias Económicas y Administrativas
  • Especialización en Gerencia Estratégica de Marketing
  • View item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Propuesta de marketing para la fidelización y captación de clientes para la organización MPS Mayorista de Colombia S.A en pantallas industriales LG

Thumbnail
Download
Date published
2019-08-29
Author
Florián López, Paula Jhoanna
Hernández Garrido, Verónica Marcela
Rivera Barrera, Yury Paola
Rojas Tavera, Jhon Alexander
Document language
spa
Metadata
Show full item record
Resumen
Nuestro trabajo consiste en realizar una propuesta de marketing donde en la empresa MPS Mayorista de Colombia S.A logremos estrategias de fidelización y captación de nuevos clientes, tenemos a cargo la línea de monitores industriales en el cual desarrollaremos e implementaremos actividades las cuales seamos innovadores y logremos tener la participación esperada. La investigación se realizará mediante un estudio de caso, obteniendo información de varias fuentes, como información interna de la compañía, ventas, participación en el mercado.
Abstract
Our job is to carry out a marketing proposal where in the company MPS Mayorista de Colombia SA we achieve loyalty and recruitment strategies for new customers, we are in charge of the line of industrial monitors in which we will develop and implement activities which we are innovative and achieve The expected participation. The investigation will be carried out through a case study, obtaining information from various sources, such as internal company information, sales, market share.
Palabras clave
Fidelización
 
Estrategias
 
Captación
 
Clientes
 
Keywords
Marketing
 
Strategies
 
Customers
 
Company
 
URI
http://repositorio.uniagustiniana.edu.co/handle/123456789/1033
Collections
  • Especialización en Gerencia Estratégica de Marketing
CC0 1.0 UniversalThis work is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-NoComercial 4.0.

Browse

All of repositoryCommunities and collectionsIssue dateAuthorTitleKeywordThis collectionIssue dateAuthorTitleKeyword

Subscription

LoginRegister