HomeLibrary
    • English
    • español
  • English 
    • English
    • español
  • Login
View item 
  •   Universitaria Agustiniana Institutional Repository
  • Tesis de posgrados
  • Facultad de Ciencias Económicas y Administrativas
  • Especialización en Gerencia Estratégica de Marketing
  • View item
  •   Universitaria Agustiniana Institutional Repository
  • Tesis de posgrados
  • Facultad de Ciencias Económicas y Administrativas
  • Especialización en Gerencia Estratégica de Marketing
  • View item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Proyecto integrador agencia a la pepa trade marketing BTL

Thumbnail
Download
Date published
2018-06-12
Author
León herrera, David
Chaves Prieto, Jeimy Carolina
González Laguna, Lina Valentina
Metadata
Show full item record
Resumen
Este proyecto está orientado a contribuir en mejorar el posicionamiento de la agencia como marca, desarrollando e implementando estrategias de marketing digital, ofreciendo valor agregado a sus clientes, donde estas acciones se vean reflejadas en el crecimiento de las ventas y/o del portafolio de clientes.
Abstract
This project is aimed at contributing to the positioning of the brand as a brand, developing and implementing digital marketing strategies, offering added value to its customers, where these actions are reflected in the growth of sales and the portfolio of customers.
Palabras clave
Marketing Digital
 
Herramientas Digitales
 
Posicionamiento
 
Keywords
Digital Marketing
 
Digital Tools
 
Positioning
 
URI
http://repositorio.uniagustiniana.edu.co/handle/123456789/443
Collections
  • Especialización en Gerencia Estratégica de Marketing
Atribución-NoComercial 2.5 ColombiaThis work is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-NoComercial 4.0.

Browse

All of repositoryCommunities and collectionsIssue dateAuthorTitleKeywordThis collectionIssue dateAuthorTitleKeyword

Subscription

LoginRegister