HomeLibrary
    • English
    • español
  • English 
    • English
    • español
  • Login
View item 
  •   Universitaria Agustiniana Institutional Repository
  • Trabajos de grado
  • Facultad de Ciencias Económicas y Administrativas
  • Mercadeo
  • View item
  •   Universitaria Agustiniana Institutional Repository
  • Trabajos de grado
  • Facultad de Ciencias Económicas y Administrativas
  • Mercadeo
  • View item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Plan de trade marketing para incrementar la rotación y ventas de la marca "pasión” de Crem helado

Thumbnail
Download
Date published
2018-03-12
Author
Gil Soriano, Ángel Milena
Pinzón Palacios, John Michael
Heredia Garzón, Charith Stefania
Metadata
Show full item record
Resumen
Este proyecto de investigación se realizó en los puntos de venta del sector de Villa Adriana del municipio de Funza, donde cuentan con exhibición de productos congelados, entre ellos la Paleta Pasión– Producto en estudio, el cual pertenece a la empresa MEALS de Colombia de la marca Crem Helado.
Abstract
This research project was carried out at the points of sale in the Villa Adriana sector of the municipality of Funza, where they have an exhibition of frozen products, including the Paleta Pasión- Product under study, which belongs to the company MEALS of Colombia of the Crem Ice cream brand.
Palabras clave
Paleta pasión
 
estrategias de Trade Marketing
 
Merchandising
 
Promoción de Ventas
 
Keywords
Palette passion
 
strategies of Trade Marketing
 
Merchandising
 
Sales Promotion.
 
URI
http://repositorio.uniagustiniana.edu.co/handle/123456789/330
Collections
  • Mercadeo
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 ColombiaThis work is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-NoComercial 4.0.

Browse

All of repositoryCommunities and collectionsIssue dateAuthorTitleKeywordThis collectionIssue dateAuthorTitleKeyword

Subscription

LoginRegister