HomeLibrary
    • English
    • español
  • English 
    • English
    • español
  • Login
View item 
  •   Universitaria Agustiniana Institutional Repository
  • Tesis de posgrados
  • Facultad de Ciencias Económicas y Administrativas
  • Especialización en Gerencia de Empresas
  • View item
  •   Universitaria Agustiniana Institutional Repository
  • Tesis de posgrados
  • Facultad de Ciencias Económicas y Administrativas
  • Especialización en Gerencia de Empresas
  • View item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Plan de mejora para el fortalecimiento de mercadeo en la empresa Inversiones Paferca S.A.S ubicada en la ciudad de Bogotá localidad de Kennedy

Thumbnail
Download
Download
Date published
2020-01-22
Author
García-García, María del Carmen
Acosta-Hernández, Juan Pablo
Gómez-Munévar, Julio César
Metadata
Show full item record
Resumen
Este trabajo da a conocer gran parte de los aspectos de producción y mercadeo ofrecidos por PAFERCA SAS, empresa dedicada a la transformación de cauchos blandos y sólidos. Pretende entregar a productores de calzado un producto innovador y de calidad que ha estado en el mercado quince años.
Abstract
This work reveals a large part of the production and marketing aspects offered by PAFERCA SAS, a company dedicated to the transformation of soft and solid rubbers. It intends to deliver to the footwear producers an innovative and quality product that has been in the market for fifteen years.
Palabras clave
Mercadeo
 
Innovación
 
Mercados Locales
 
Calzado
 
Keywords
Marketing
 
Innovation
 
Local markets
 
Footwear
 
URI
http://repositorio.uniagustiniana.edu.co//handle/123456789/1165
Collections
  • Especialización en Gerencia de Empresas
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalThis work is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-NoComercial 4.0.

Browse

All of repositoryCommunities and collectionsIssue dateAuthorTitleKeywordThis collectionIssue dateAuthorTitleKeyword

Subscription

LoginRegister